1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Lex Luthor's Recent Activity

  1. Lex Luthor rated WoLF[James]'s post Dislike in the thread The Stalinson's.

    I'm sure you've heard about our org already, I don't wanna mass recruit etc. Looking for known players, skilled shooters and useful...

    Jan 15, 2017 at 12:49 AM
  2. Lex Luthor rated Loxxy's post Funny in the thread The "E" is not silent!.

    I was gonna say "I always said weinsher lel."

    Jan 12, 2017 at 7:14 PM
  3. Lex Luthor rated Wildclone's post Disagree in the thread TRIAL Finally's Admin Application.

    10/10 (Alot better than june! XD)

    Jan 11, 2017
  4. Lex Luthor rated WoLF[James]'s post Winner in the thread The "E" is not silent!.

    I don't care lol stop posting shit

    Jan 11, 2017
  5. Lex Luthor rated WoLF[James]'s post Winner in the thread The "E" is not silent!.

    Ii don't care lol stop posting shit

    Jan 11, 2017
  6. Lex Luthor replied to the thread The "E" is not silent!.

    I CALLED IT I FUCKING KNEW IT WOULD BE YOU! IT WOULD BE YOU OR @Loxxy I'M MAMA MURPHY NOW!

    Jan 11, 2017
  7. Lex Luthor replied to the thread The "E" is not silent!.

    I know what Some people will post on this........ "i don't care lol stop posting shit"

    Jan 11, 2017
  8. Lex Luthor replied to the thread The Rader Organization.

    So your like George Bush, Jeb Bush, and shit like that then? Jesus when are the same lasts names crap going to stop?

    Jan 11, 2017
  9. Lex Luthor rated WoLF[James]'s post Dumb in the thread Going to make a chronet music video.

    Chill

    Jan 11, 2017